www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 12. januar 2009

Årsmøde i Region Fyn

Imorgen aften er vi igen nået til Årsmøde i region Fyn, Dansk Retrieverklub og der har været mange forberedelser.
Jeg har siddet og skrevet ledelsens beretning i min egenskab som regionsleder - og jeg er faktisk stolt af året der er gået.
Bevares, vi kunne have gjort mange ting anderledes og bedre. Men vi er også lykkedes med nogle af de målsætninger vi havde - og jeg har lært nogle nye spændende og søde mennesker at kende.
Imorgen er min sidste dag som medlem af regionsledelsen, for jeg har valgt ikke at genopstille. En beslutning som jeg har været meget i tvivl om! Jeg har synes, det var sjovt og spændende og det har givet mig mange gode oplevelser. Og i løbet af de to år jeg har siddet som regionsleder er arbejdet i regionen blevet nemmere efterhånden som vi fandt ud af de forskellige rutiner og lærte opgaverne bedre at kende.
Men jeg kan mærke, at jeg trænger til at prioritere hundene herhjemme, vores træning og forhåbentlig lidt mere istandsættelse af den her gamle rønne.
Det er en skøn fornemmelse at kunne forlade regionsledelsen med lidt sørgmodighed og ønsket om at stille op til en ny runde en gang i fremtiden.
Tak til Jer i ledelsen der har holdt med, om og ud.

Ingen kommentarer: