www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

onsdag den 28. januar 2009

Gruppe debat forum - Ekstra supplement til Træning

Jeg har forsøgt mig med noget nyt - Googlegruppe for dem, der har fået hvalp efter Mummi.
Meningen med gruppen er, at vi kan drøfte træningsoplevelser alt det, der går godt/eller dårligt for vores hvalpe. Gode hjemmeopgaver osv.
Jeg vil gerne invitere Jer, der går til Hvalpetræning med i gruppen - da vi på den måde også kan debattere træningerne - og evt. spørgsmål i den forbindelse.
Send en email til mig, hvis i har lyst til at være med.

Og ja - nu var det lige den gruppe jeg fik oprettet. Hvis der sidder nogen med Kennel Batmoors Hvalpe, der kunne tænke sig et debat forum - opretter jeg det gerne. Bare giv lyd.
Jeg håber at disse debat grupper kan blive et ekstra supplement til vores træning!

Ingen kommentarer: