www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

torsdag den 8. januar 2009

Fastlane Chuck Of Buttsend er blevet Øjenlyst idag.

I en efterhånden imponerende alder er vores hanhund og flokkens ældste Fastlane Chuck Of Buttsend "still going strong". Han er super sej og har været meget ude og samle fugle op i den sæson, der snart er gået. Han går fortsat villigt i vand - og han elsker "løbere" så meget, så han synes at mene, at man i hans høje alder gerne selv må beslutte, hvornår en fugl skal hentes (altså knaldapportere). Han er uden min tvivl min bedste jagtkammerat. Bevares - jeg er glad for alle vores hunde - men Chuck er bare en dygtig og rutineret jæger og det er fantastisk at se ham arbejde.
Eftersom Chuck fortsat er aktiv i avlen er han i dag blevet øjenlyst - og alt var som det skulle være.

I dag har jeg bestilt nye hundesenge nede i butikken - og jeg har bestilt en stor pude med mørkerødt betræk til "pigerne" herhjemme. Min tanke er at puden skal bo i stuen - og pigerne kan ligge på den når de får lov at ligge i stuen om aftenen og se tv. Det er fristende at kigge i hundeudstyrs kataloger!

Ingen kommentarer: