www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

søndag den 4. januar 2009

Den Nye Hjemmeside -Hjælp!!!

Det sidste ½ år har jeg arbejdet på at kreere en ny hjemmeside til Kennel Batmoors´. Det er simpelthen super spændende at arbejde med, men indimellem også rigtig svært fordi jeg ikke ved helt nok om hvordan min computer fungerer og samtidig også er usikker på det nye system-Joomla. Men projektet skrider fremad - næsten alle hundene er lagt ind på siden - stamtavlerne er kommet på og det næste jeg mangler er et galleri. Jeg vil gerne lave et galleri på hver af hundene - samt et eller andet aktivitetsgalleri - så her kommer pointen. Hvis nogen af jer har erfaring med gallerierne i joomla udgave - så skriv endelig!
Det andet, der driller voldsomt er typografien - jeg havde jo bestemt mig for hvilken tekst type jeg ville anvende - men Joomla programmet synes ikke at være enig med mig.
Desuden har jeg bestemt at hjemmeside og blog skal udgives i en Engelsk udgave - så må de kære engelsk læsende hundevenner tage til takke med mit skoleengelsk!
Faktisk er det således at det var ønsket om at oversætte vores nuværende hjemmeside til engelsk, der fik mig til at påbegynde arbejdet med en ny hjemmeside. Flere af vores udenlandske hundevenner beklager sig over at dansk er en smule svært at forstå og jeg synes at det er super at flere af dem har en engelsk udgave - som jeg kan forstå.

Så kære joomla superbruger - kom med de gode ideer til hvilket galleri jeg skal anvende!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej hej!

När kommer du????? Har du kommit ihåg Chuck's intyg?

Kom hit snart!!!

Patsy