www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

tirsdag den 10. marts 2009

England, Skotland & Wales rundtur...

TRE arbejdsdage tilbage - fredag kan jeg fejre min fødselsdag og lørdag formiddag kører Thomas, jeg og Josh, Charlie, Penny og Mummi til England.
I første omgang skal det værste lige overstås; Vi skal kramme farvel med Mathias, der ikke skal med på turen. Han bliver hjemme og passer hus og hunde sammen med vores altid trofaste huspassere, der flytter ind her og styrer farmen med hård hånd mens vi er væk.
(Mon ikke også min hankat flytter ind mens Thomas er ude:-)
Jeg har siddet og lavet ruteplaner - Puha alt det spændende vi skal nå derover;
Vi starter ud fra Harwich søndag morgen og kan køre lidt rundt og kigge inden vi skal ende i Swindon med speedway søndag aften.
Mandag formiddag skal vi ud og se, og forhåbentlig afprøve, West London Shooting School - så går turen ellers til næste stop i Wolwerhampton, hvor vi igen skal se speedway.
Tirsdag morgen kører op til Skotalnd og har bestilt træning ved Billy Steel J tirsdag eftermiddag og onsdag formiddag. En gang over middag onsdag - kører vi til Syd Wales.
Jeg snakkede i tlf. med Roger Phillips fra Kennel Lakedawn den anden aften og Roger ville gerne have besøg af os fra onsdag til fredag. Roger er hjemme i dagtimerne, så forhåbentlig får vi nogle gode timer med hundetræning. Og så befinder vi os rigtig godt i selskab med Roger.
Fredag aften ved midnatstid skal vi igen være i Harwich. Så snupper vi natfærgen til Holland og er forhåbentlig friske til at køre hjem lørdag.

Jeg glæder mig til det hele; til køreturen sammen med Thomas, hvor vi spiller god musik og jeg synger med ALT hvad jeg kan (ja den aftale har vi når vi kører sammen. Men Thomas ved ikke endnu at vi på denne tur skal køre mere end 3500 km.).
Jeg glæder til at bo på forskellige B&B og møde søde mennesker, til at være fuldstændig oplsugt at vores hunde, træne hunde, snakke om hunde, se andres hunde. Til at spise ude. Og fatisk også lidt til at se speedway.
Det eneste lille men, er at skulle undvære Mathias, men jeg er sikker på at han ikke vil sætte pris på at blive klemt inde mellem sin syngende mor og sin far godt 3500 km på 6 dage.

Steminingsbillede fra Byen, hvor Billy STeel bor.





2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god tur. Husk at købe noget ale med hjem.Vi er nød til at smage det efter træning og se om det er lige så godt som Thomas siger. Hilsen Jan

Unknown sagde ...

Det der Ale må I ha´for mig, men det kan godt være vi skal hjembringe lidt smagsprøver. Hvis Thomas vil have det med hjem, så køber vi det selvfølgelig med hjem. Du ved jo nok hvem der bestemmer, Jan??