www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

søndag den 28. december 2008

Endnu en weekend er gået.

Som lovet var Josh, Maggie, Kate og Mathias og jeg ved vandet idag og hundene og Mathias fik galopperet så meget som de orkede - og selvfølgelig skulle de ud og bade. Det var Kates første rigtige vandtur og hun lod sig ikke stoppe af at vandet var rigtig koldt. Det var bare en super gåtur.
Tak Merete, Hannah og Kato fordi I inviterede og gjorde os selskab.

Eftersom Thomas havde motioneret resten af banden - spulet hundegårde og skiftet tæpper, så var eftermiddagen hundefri.
Thomas og Mathias "mandehyggede" med speedway på tv ´et og jeg tog i biografen og så Australia - suk, lommetørklædet måtte frem flere gange under filmen.

Imorgen skal Josh introduceres ordentlig for min nye fløjte. Jeg har besluttet at skifte min fløjte ud med en anden model (den jeg har, giver en fesenflad lyd). Kate kender kun min nye nye fløjte - men Josh skal igennem intensivt kommonda træning de næste uger.

Ingen kommentarer: