www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

søndag den 14. juni 2009

Det blev til en 6 plads ved IWT

Sidst på aftenen kom så endelig meldingen; Thomas, Danny og Jan blev endeligt placeret på en delt 6 plads med 497 points. Det er absolut et resultat de kan være meget stolte af - det er hård konkurrence, men det er nok en lang tur hjem fra Holland, hvor det kan vendes og drejes; hvad kunne vi have gjort anderledes?? Sådan er sport, også hundesport:-)

Vinderne blev det Hollandske Hold med 523 points, de var forsvarende mestre fra sidste år - kanon flot præstation.
Derefter kom et svensk hold og to Italienske hold og jeg er usikker på rækkefølgen.

Det danske hold med Thorleif; Trompeterbakken Grace, Steen Ludvigsen m. Thirsgaards Macallan og Bo N med Majlunds Black Baily blev placeret på en 20 plads.
Det danske hold med Keld Jørgensen m Greenbriar Beret, Morten Jakobsen m. Darfys Barbette og Steen Bisgaard med Skovagers Tilsmore Anna endte på en 27 plads og det sidste danske hold med Palle Ingeman m. Doubleuse Grousemountain, Karsten Hansen med Speedylabs Jack og Per Andersen med Homgrens´ Hunters´ Dion endte som anden sidst.
Jeg håber, at jeg har husket de nævnte placeringer rigtigt, men på IWT hjemmeside, som jeg har linket til tidligere må man formode at resultatet snart offentliggøres, men der har desværre ikke været løbende opdateringer, hvilket er ærgeligt, for man er jo nysgerrig.

Ingen kommentarer: